maandag 13 april 2015

Wat is de terugverdientijd van zonnepanelen?

Wanneer u zelf meer elektriciteit opwekt dan u verbruikt, geniet u van gratis elektriciteit. Het bedrag dat u zo jaarlijks uitspaart, bepaalt de terugverdientijd van uw zonnepanelen. Hebt u het terugverdienmoment bereikt? Dan maakt u voor de rest van de levensduur van uw installatie pure winst. De berekening van de terugverdientijd is een standaardonderdeel in alle Verisol-offertes.

Welke factoren beïnvloeden de terugverdientijd?


De terugverdientijd van uw zonnepalen wordt bepaald door:
  • de hoogte van het investeringsbedrag;
  • uw eigen verbruik;
  • de manier waarop u uw investering hebt gefinancierd (lening of niet);
  • de toekomstige prijsstijgingen voor elektriciteit;
  • het totale piekvermogen van uw installatie.

1 opmerking:

  1. Hé jongens, ik ben vandaag super opgewonden. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening van LAPO M-F hadden gekregen en toen besloot ik een aanvraag in te dienen op basis van populaire aanbevelingen en nog maar een paar uur geleden bevestigde ik een totaalbedrag van 50.000 euro op mijn rekening. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om zich aan te melden via hun e-mail: lapofunding960@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen